Porsche фен клуб !
5 posters
Veskogf-forum :: Други :: Други :: Всичко останало
Страница 1 от 1
Porsche фен клуб !
Ако има фенове на марката не само на Carrera GT нека пишат Вие давайте още инфо ...
Re: Porsche фен клуб !
Фѐрдинанд По̀рше ( на немски език Ferdinand Porsche) е един от най-видните автомобилни конструктори на XX век.
На 19 години завършва техническо училище в Райхенберг Отива във Виена и започва работа в електротехническа компания.
В края на XIX век, създава първия си състезателен автомобил с два електродвигателя с мощност две и половина конски сили (Гран при в Париж през 1900 г.). Под негово ръководство се създават моделите „Принц Хайнрих“, „Саша“, „АДМ“ и „АДР“.
За разработка на военна техника (машини с хибридни силови установки, двигатели за дирижабли и самолети) през годините на Първата световна война, Порше е удостоен с титлата Професор на Виенския технически университет (и това без да има висше образование) и е награден от кайзера с „Кръст за заслуги“.
През 1923 г. заема длъжността Главен инженер в щутгартската компания Даймлер АГ (Daimler AG), оглавявайки отдел за разработка на състезателен автомобил с двулитров бензинов двигател.
Най-знаменитите модели на Мерцедес, построени под ръководството на Фердинанд Порше, стават спортните модели S и SS.
В съвместна работа с Ауто-Унион Порше конструира и легендарните „Сребърни стрели“ с първоначалното име „П-вагон“, които се оказват изключително успешни.
На 6 март 1931 г. в Щутгарт се открива конструкторско бюро „Порше“, занимаващо се с конструирането на всякакъв вид двигатели с вътрешно горене.
Скоро след това, по заявка на фирма „Зундап“ били построени три автомобила марка Фолксауто(Volksauto), които стават прототип на легендарния „Бръмбар“.
По време на Втората световна война, бюро "Порше" създава вседеходи и амфибии на базата на "Бръмбара", тежкия танк "Кралски тигър", самоходно оръдие "Фердинанд" и 190-тонен свръхтежък танк.
В края на 1943 година при въздушните атаки на съюзниците е унищожен целия архив на бюрото. На следващата година, заедно с останалите от разработките му документи се премества в австрийското градче Гмюнд в сградата на местното лесничейство. Именно тук Фердинанд Порше и неговия 36-годишен син Фердинанд Антон Ернст - Фери, посрещат края на войната.
Декември 1945 година бащата и синът са арестувани по дело, повдигнато от френското правосъдно министерство. Фердинанд Порше прекарва почти 20 месеца в затвора, докато синът му е освободен през март 1946 година. Чак на 1 април 1947 година са снети обвиненията срещу семейството. Останала обаче мярка подписка и забрана да напускат територията на Франция още една година.
Тези обстоятелства сериозно увреждат здравето на Порше, като той решава да напусне поста в конструкторското бюро и се ограничава само до консултации с Фери и заместниците му.
След освобождението на Австрия, правителството налага запор на всички германски активи и имущество, в това число и капитала на бюро "Порше". Налага се спешно да се търси кредитиране. Решение да спонсорират компанията взимат двама швейцарски бизнесмени - Бланк и фон Ценгер, притежатели на рекламна компания.
Връщането на бюрото в Германия става през 1949-1950 година, избирайки отново района на Щутгарт.
За съжаление Фердинанд Порше не доживява радостта от завръщането в Германия. Той умира на 30 януари 1951 година, от инсулт.
Пълната власт получава сина Фердинанд Антон Ернст.
Накратко това е историята на порше !
На 19 години завършва техническо училище в Райхенберг Отива във Виена и започва работа в електротехническа компания.
В края на XIX век, създава първия си състезателен автомобил с два електродвигателя с мощност две и половина конски сили (Гран при в Париж през 1900 г.). Под негово ръководство се създават моделите „Принц Хайнрих“, „Саша“, „АДМ“ и „АДР“.
За разработка на военна техника (машини с хибридни силови установки, двигатели за дирижабли и самолети) през годините на Първата световна война, Порше е удостоен с титлата Професор на Виенския технически университет (и това без да има висше образование) и е награден от кайзера с „Кръст за заслуги“.
През 1923 г. заема длъжността Главен инженер в щутгартската компания Даймлер АГ (Daimler AG), оглавявайки отдел за разработка на състезателен автомобил с двулитров бензинов двигател.
Най-знаменитите модели на Мерцедес, построени под ръководството на Фердинанд Порше, стават спортните модели S и SS.
В съвместна работа с Ауто-Унион Порше конструира и легендарните „Сребърни стрели“ с първоначалното име „П-вагон“, които се оказват изключително успешни.
На 6 март 1931 г. в Щутгарт се открива конструкторско бюро „Порше“, занимаващо се с конструирането на всякакъв вид двигатели с вътрешно горене.
Скоро след това, по заявка на фирма „Зундап“ били построени три автомобила марка Фолксауто(Volksauto), които стават прототип на легендарния „Бръмбар“.
По време на Втората световна война, бюро "Порше" създава вседеходи и амфибии на базата на "Бръмбара", тежкия танк "Кралски тигър", самоходно оръдие "Фердинанд" и 190-тонен свръхтежък танк.
В края на 1943 година при въздушните атаки на съюзниците е унищожен целия архив на бюрото. На следващата година, заедно с останалите от разработките му документи се премества в австрийското градче Гмюнд в сградата на местното лесничейство. Именно тук Фердинанд Порше и неговия 36-годишен син Фердинанд Антон Ернст - Фери, посрещат края на войната.
Декември 1945 година бащата и синът са арестувани по дело, повдигнато от френското правосъдно министерство. Фердинанд Порше прекарва почти 20 месеца в затвора, докато синът му е освободен през март 1946 година. Чак на 1 април 1947 година са снети обвиненията срещу семейството. Останала обаче мярка подписка и забрана да напускат територията на Франция още една година.
Тези обстоятелства сериозно увреждат здравето на Порше, като той решава да напусне поста в конструкторското бюро и се ограничава само до консултации с Фери и заместниците му.
След освобождението на Австрия, правителството налага запор на всички германски активи и имущество, в това число и капитала на бюро "Порше". Налага се спешно да се търси кредитиране. Решение да спонсорират компанията взимат двама швейцарски бизнесмени - Бланк и фон Ценгер, притежатели на рекламна компания.
Връщането на бюрото в Германия става през 1949-1950 година, избирайки отново района на Щутгарт.
За съжаление Фердинанд Порше не доживява радостта от завръщането в Германия. Той умира на 30 януари 1951 година, от инсулт.
Пълната власт получава сина Фердинанд Антон Ернст.
Накратко това е историята на порше !
Re: Porsche фен клуб !
ммм фенка съм но за съжаление няма кои да ме кара с такива скъпи коли !
mini_macka 1990- Обикновен потребител
- Брой мнения : 10
Пари : 284162
Репутация : 0
Join date : 01.05.2009
Age : 34
Местожителство : софия
Re: Porsche фен клуб !
ехх тия поршета бе ...откакто разбрах за Спайкър поршетата ми се струват порядъчни коли, макар че Поршетата са за каране, а Спайкърите - за гъзария.
lumnatiq- Спамер
- Брой мнения : 145
Пари : 284706
Репутация : 5
Join date : 29.04.2009
Age : 30
Местожителство : Единно Средно Технологично Училище Електронни Системи към Технически Университет-София
Re: Porsche фен клуб !
Порше (на немски: Porsche) е немски автомобилен производител базиран в град Щутгарт. Порше е основан през 1931 г. от Фердинанд и Фери Порше. В Порше работят 11 910 служители (2005 г.). Мотото на Порше е „Няма заместител“.
През май 2006 година след проведено проучване Porsche е наградено с престижното звание "Най-престижна марка автомобили". Били са анкетирани повече от 500 домакинства със минимален годишен приход $200 000 и състояни възлизащо на поне $720 000. В момента "каталога" на Порше започва със спортният роудстър - Boxter (Бокстер) и стига до най-популярният им модел 911. Cayman (Кайман) е спортна кола с твърд покрив (не кабрио) от класа на Boxter, но в малко по-висок ценови диапазон. Cayenne (Кайен) е луксозният SUV, който компанята пуска в производство през 2002 година. Carrera GT (Карера ГТ) е "супер-колата", която е пусната през май 2004 година. Бъдещите планове на компанията вклюват луксозна лимузина с името Pannamera (Панамера), която може да очакваме, по непотвърдена информация, през 2009 година.
Като компания, Porsche е позната за своята постоянна финансова устойчивост по време на промените в пазарните условия, въпреки че задържа по-голямата част от продукцията си в Германия, по време, в което повечето европейски производители изместват заводите си в източна Европа. Управлението и глваната фабрика все оше са в Цуфенхаузен - Щутгарт, но Cayenne (и до скоро Carrera GT) се произвецдат в Лайпциг, Германия и Братислава, Словакия (само SUV-a). По-голямата част от производството на Boxter и Cayman е поверено на финландските заводи "Valmet Automative". Porsche е особено успешна през последните години и има най-висока печелба от всяка продадена бройка, а именно $9000 долара. За сравнение Toyota печели по $1000 от всеки продаден автомобил.
През май 2006 година след проведено проучване Porsche е наградено с престижното звание "Най-престижна марка автомобили". Били са анкетирани повече от 500 домакинства със минимален годишен приход $200 000 и състояни възлизащо на поне $720 000. В момента "каталога" на Порше започва със спортният роудстър - Boxter (Бокстер) и стига до най-популярният им модел 911. Cayman (Кайман) е спортна кола с твърд покрив (не кабрио) от класа на Boxter, но в малко по-висок ценови диапазон. Cayenne (Кайен) е луксозният SUV, който компанята пуска в производство през 2002 година. Carrera GT (Карера ГТ) е "супер-колата", която е пусната през май 2004 година. Бъдещите планове на компанията вклюват луксозна лимузина с името Pannamera (Панамера), която може да очакваме, по непотвърдена информация, през 2009 година.
Като компания, Porsche е позната за своята постоянна финансова устойчивост по време на промените в пазарните условия, въпреки че задържа по-голямата част от продукцията си в Германия, по време, в което повечето европейски производители изместват заводите си в източна Европа. Управлението и глваната фабрика все оше са в Цуфенхаузен - Щутгарт, но Cayenne (и до скоро Carrera GT) се произвецдат в Лайпциг, Германия и Братислава, Словакия (само SUV-a). По-голямата част от производството на Boxter и Cayman е поверено на финландските заводи "Valmet Automative". Porsche е особено успешна през последните години и има най-висока печелба от всяка продадена бройка, а именно $9000 долара. За сравнение Toyota печели по $1000 от всеки продаден автомобил.
dassler- Бъбривко
- Брой мнения : 92
Пари : 284459
Репутация : -2
Join date : 29.04.2009
Age : 32
Местожителство : София
Gemballa преобрази напълно Cayenne Turbo
Немските тунери Gemballa вдигат летвата за пореден път с новия си проект, базиран на Porsche Cayenne Turbo. Впечатляващият SUV е претърпял пълна промяна, като дори е получил ново име - Tornado 750 GTS.
Мощността от 750 кс при 6400 об/мин и чудовищният въртящ момент от 1050 Нм при 3200 об/мин изстрелват Cayenne до 100 км/ч за едва 4.3 сек. Максималната скорост е над 300 км/ч. Това е възможно, благодарение на олекотената конструкция. Новият SUV е свалил цели 250 кг от теглото на стандартния модел.
За стабилността се грижи регулируемо винтово окачване, което позволява снижаване на купето с до 70 мм. На борда са инсталирани и нови спирачки - 6-бутални апарати с 412 мм дискове отпред и 4-бутални с 380 мм - отзад. 22-инчовите джанти са изработени от кован алуминий и са обути с гуми с размер 335/25.
Огромното Porsche се е сдобило с пълен карбонов боди кит, четири изпускателни тръби, нови светлини и изключително арогантна визия. Интериорът може да приюти четири пътника, всеки от които ще пътува на индивидуална седалка. Централната конзола продължава и отзад, а предната й част е тотално модифицирана.
Позицията на скоростния лост неминуемо ще извика в съзнанието ви асоциации за семейно MPV или дори маршрутка. Като цяло изпълнението изглежда изключително качествено. Почти всичко е тапицирано с велур и кожа.
Модифицираното возило разполага още с панорамен таван и опция за задвижване само на задните колела.
Eдва 40 екземпляра Tornado 750 GTS ще бъдат произведени, като всеки от тях ще се продава на цена от 400 000 евро.
dassler- Бъбривко
- Брой мнения : 92
Пари : 284459
Репутация : -2
Join date : 29.04.2009
Age : 32
Местожителство : София
Koenigseder с аеродинамичен пакет за Porsche Carrera GT
Австрийският тунер Koenigseder представи нов аеродинамичен пакет за спряното отдавна от производство Porsche Carrera GT.
Стайлинг програмата придава по-агресивен вид на автомобила и включва нова предна броня с допълнителни въздушни отвори от двете и страни, по-широки странични престилки, модифицирана задна броня, в която е вграден нов дифузер и масивен заден спойлер.
Специалистите от Koenigseder са оборудвали Porsche Carrera GT и с нови джанти, а що се отнася до 5.7-литровия V10 двигател, то той не е претърпял никакви промени. Мощността на агрегата е 612к.с., като позволява ускорение от 0-100км/ч. за 3.8сек. и максимална скорост от 330км/ч.
dassler- Бъбривко
- Брой мнения : 92
Пари : 284459
Репутация : -2
Join date : 29.04.2009
Age : 32
Местожителство : София
Re: Porsche фен клуб !
и все пак предпочитам ламборгинито
lumnatiq- Спамер
- Брой мнения : 145
Пари : 284706
Репутация : 5
Join date : 29.04.2009
Age : 30
Местожителство : Единно Средно Технологично Училище Електронни Системи към Технически Университет-София
Re: Porsche фен клуб !
Едно старо порше с БГ регистрация...
Послепис: Чилов, аз съм постнал една снимка - виж ти колко си постнал И тогава ми опявай!
Послепис 2: [imgw]http://store.picbg.net/pubpic/A2/EE/0d5643b8dcf6a2ee.JPG[/imgw] - ще е хубаво ако може да се пуска оразмерена снимка с линк към нея, с оригиналният й размер!
Послепис: Чилов, аз съм постнал една снимка - виж ти колко си постнал И тогава ми опявай!
Послепис 2: [imgw]http://store.picbg.net/pubpic/A2/EE/0d5643b8dcf6a2ee.JPG[/imgw] - ще е хубаво ако може да се пуска оразмерена снимка с линк към нея, с оригиналният й размер!
Последната промяна е направена от Уникално луд на Пет Май 22, 2009 12:35 pm; мнението е било променяно общо 2 пъти
Уникално луд- Бъбривко
- Брой мнения : 81
Пари : 284387
Репутация : 6
Join date : 30.04.2009
Re: Porsche фен клуб !
Porsche-то е хубаво това старото... имате ли няколко GB да кача снимки само на Porsche-та снимани в софия .. няма смисал да се слагат такива неща според мен като предишния коментар
dassler- Бъбривко
- Брой мнения : 92
Пари : 284459
Репутация : -2
Join date : 29.04.2009
Age : 32
Местожителство : София
Veskogf-forum :: Други :: Други :: Всичко останало
Страница 1 от 1
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите
Пет Мар 12, 2010 12:47 pm by veskogf
» Продавам PC Компоненти и два телефона :
Вто Яну 05, 2010 3:28 pm by veskogf
» Купувам/Продавам
Сря Дек 09, 2009 10:51 pm by veskogf
» Jailbreak& Unlock iPhone, iPod 3.1.X BlackRa1n (Win&Mac)
Вто Дек 01, 2009 8:38 pm by gep_150
» Sony Ericsson или Nokia
Чет Юли 16, 2009 8:39 pm by iceman105
» The O.C. Кварталът на богатите
Нед Юли 12, 2009 9:32 pm by iceman105
» Friends - Сериала на сериалите -(1994-2004)
Нед Юли 12, 2009 9:25 pm by iceman105
» Vista vs XP vs WIN 7
Нед Юли 12, 2009 9:19 pm by iceman105
» Internet Explorer vs Mozilla Firefox vs Opera
Съб Юли 11, 2009 9:11 pm by qntye